مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-16اقتصادي

دولت، سهم خود در حوزه حمل و نقل عمومی تبریز را پرداخت کند


شهردار تبریز با درخواست از دولت برای پرداخت سهم خود در حوزه حمل و نقل عمومی، متذکر شد: اگر نتوانیم 75 درصد ترددهای درون شهری را از طریق حمل و نقل عمومی برقرار کنیم، - ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با درخواست از دولت برای پرداخت سهم خود در حوزه حمل و نقل عمومی، متذکر شد: اگر نتوانیم 75 درصد ترددهای درون شهری را از طریق حمل و نقل عمومی برقرار کنیم، در آینده با مشکلات متعددی مواجه خواهیم شد.

ایرج شهین باهر در میزگرد بررسی چالش ها و راهکارهای حمل و نقل عمومی در کلان شهرها که از شبکه خبر نیز پخش شد، گفت: دوره فعلی مدیریت شهری تبریز اولین و مهم ترین اولویت خود را پروژه قطار شهری قرار داده و در همین راستا در سه سال اخیر، شهرداری تبریز 22هزارمیلیارد ریال به این پروژه تزریق کرده است.

وی اضافه کرد: با تزریق این اعتبار، خط یک قطار شهری تبریز به ایستگاه پایانی رسید و در حال حاضر تمام تمرکز ما تکمیل ایستگاه ها است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه طبق استاندارد، باید ناوگان اتوبوسرانی تبریز دارای دست کم 1200 دستگاه اتوبوس باشد، افزود: در وضعیت فعلی ما 640دستگاه اتوبوس داریم که عمدتا عمر آن ها هم بالای 12سال بوده و نیازمند نوسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت، سهم خود در حوزه حمل و نقل عمومی تبریز را پرداخت کند

دولت، سهم خود در حوزه حمل و نقل عمومی تبریز را پرداخت کند