مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-16سياسي

ضرورت ارائه خدمات نیازمبنا در کتابخانه های عمومی کشور


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی در پیامی به مناسبت افتتاحیه همایش ملی کارکردهای اجتماعی گفت: باید جامعه و نیازهایش را شناخت و وقتی از یک خدمت استقبال می شود که نیازمبنا باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در پیامی به مناسبت افتتاحیه همایش ملی کارکردهای اجتماعی، به این مساله پرداخت که باید به جامعه نزدیک شد و جامعه و نیازهایش را شناخت و از یک خدمت، وقتی استقبال می ‏شود که نیازمبنا باشد.

مشروح متن پیام مختارپور به این ترتیب است: بسمه تعالی حضور کتابخانه‏ های عمومی و کتابداران در عرصه ‏های اجتماعی سابقه چندساله دارد اما چندی است که موضوع اجتماعی ‏شدن کتابخانه، کتابخانه عمومی و اجتماع‏ سازی، کتابخانه به عنوان مرکز ارائه خدمات اجتماعی و مباحثی نزدیک به آن، در محافل علمی و مجاری اجرایی پررنگ ‏تر شده است.

کمی پس از طرح کلان و ملی ساماندهی اجتماعی کشور و تاکید و توصیه رهبر معظم انقلاب به دستگاه ‏های مسئول و مرتبط، کتابخانه‏ های عمومی و نهاد، در حد بضاعت محدود خود در نزدیک به ده شهرستان اولویت‏ دار برنامه ‏ریزی‏ هایی متناسب با وضعیت آن مناطق از نظر آسیب‏ های اجتماعی انجام داد که تمرکز اصلی آن در کنار توسعه و نوسازی فضاهای کتابخانه‏ ای، ارائه آموزش ‏ها در جهت مسائل اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارائه خدمات نیازمبنا در کتابخانه های عمومی کشور

ضرورت ارائه خدمات نیازمبنا در کتابخانه های عمومی کشور