مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-16سياسي

زنجان در تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل جزو استان های پیشرو است


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان،با بیان اینکه پدافند غیرعامل ابزار و شیوه بسیار مهم و اساسی و محوری است، گفت: زنجان در تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل جزو استان های پیشرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدابخش مرادی نافچی ظهر چهارشنبه در سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل که در محل استانداری زنجان برگزار شد، گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان به عنوان یک اقدام اساسی تدوین، مطالعه، نهایی و به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه طرح جامع پدافند شهر زنجان هم در حال بررسی است، اظهار کرد: شهرستان زنجان در طرح جامع پدافند غیرعامل درسطح کشور پیشرو است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، گفت: در تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل جزو استان های پیشرو هستیم و در پدافند غیرعامل به مسائل اجتماعی، اقتصادی و زیرساخت ها توجه می شود.

نافچی با بیان اینکه در پدافند غیر عامل یک نگاه امنیتی نیز وجود دارد، ابراز داشت: همه دستگاه های ذی ربط باید همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم طرح جامع پدافند غیرعامل شهر زنجان را تهیه و تدوین کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد اساسی در حوزه پدافند غیرعامل، آسیب شناسی دقیق از حوزه هایی است که به دلایل طبیعی، دچار آسیب شده اند، گفت: آسیب شناسی باعث می شود بازدارندگی های لازم را از آسیب های احتمالی پیش بینی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل جزو استان های پیشرو است

زنجان در تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل جزو استان های پیشرو است