مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 06:102020-12-17اقتصادي

افتتاح 3 ایستگاه دیگر از مترو تبریز تا پایان شورای پنجم


مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه، در خصوص چرایی افتتاح چهار ایستگاه عبوری خط یک مترو تبریز، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تلاش می کنیم تا پایان شورای پنجم و دولت تدبیر و امید، - سه ایستگاه عبوری دیگر را نیز به بهره برداری برسانیم.

مصطفی مولوی در گفت وگوی خبری با اشاره به سوالات مطرح شده در خصوص اینکه چرا سال گذشته یکبار رییس دفتر رییس جمهورفاز 3 خط یک مترو تبریز را افتتاح کرده و امسال نیز دوباره ایستگاه ها افتتاح می شود؟ گفت: پروژه مترو یک پروژه خطی و طولی بوده و هر کیلومتر آن بالغ بر 700 میلیارد تومان هزینه در پی دارد.

وی ادامه داد: یک بعد قضیه این است که منتظر شویم خط به طور کامل به اتمام برسد و به صورت یکجا افتتاح کنیم که اقدامی ایده آل است، اما با شرایط موجود امکان پذیر نبوده و این پروژه به مدت 18 سال است که ادامه دارد.

وی ادامه داد: از بعد دوم نیز، می توان همچون بسیاری از پروژه های طولی دیگر، به مرور اقدام به افتتاح و استفاده از خدمات بکنیم، کاری که در سال هاید94 و 95 در افتتاح فاز یک و دو خط یک انجام شد و این فازها با تعریف ایستگاه های عبوری افتتاح شدند.

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز وحومه توضیح داد: به طوری که در آن دوره، ایستگاه ها با برخی از نواقصات مثل نداشتن سقف هم افتتاح شد که حتی یکی از ایستگاه های فاز دو هنوز افتتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 ایستگاه دیگر از مترو تبریز تا پایان شورای پنجم

افتتاح 3 ایستگاه دیگر از مترو تبریز تا پایان شورای پنجم