مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-19دانش

فردا یکشنبه آخرین مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون ارشد


مهلت ثبت نام پذیرش در دوره کارشناسی ارشد، بر اساس سوابق تحصیلی برای سال تحصیلی 1399 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی فردا پایان می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور؛ متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام برای در پذیرش دوره کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی، ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 از روز سه شنبه 25 آذر آغاز شده تا آخر وقت فردا یکشنبه مورخ 30 این ماه ادامه دارد.

ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزس کشور به نشانی: www.

sanjesh.

org انجام می شود.

اصلاحات دفترچه پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی برای سال تحصیلی 1399 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می گیرد، متقاضیان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا یکشنبه آخرین مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون ارشد

فردا یکشنبه آخرین مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون ارشد