مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-19سياسي

تلاش برای ارتقای امکانات کتابخانه ها و طراحی بسته های خدماتی


مدیر کل دفتر برنامه ریزی نهاد کتابخانه ها در نخستین کارگاه از سلسله نشست ها و کارگاه های تخصصی کتابداری از طراحی فرم بسته های خدماتی برای کتابداران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین کارگاه از سلسله نشست ها و کارگاه های تخصصی کتابداری و اطلاع رسانی با بررسی کتاب پنج گام برنامه ریزی و ارزشیابی برآمد محور کتابخانه های عمومی همزمان با هفته پژوهش، با حضور سیامک محبوب مدیر کل دفتر برنامه ریزی نهاد کتابخانه ها، محمدهادی ناصری طاهری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران، سکینه خاتون مهدیان پور سرپرست معاونت اداره کل و جمعی از مسئولین و کتابداران از طریق وب کنفرانس برگزار شد و سه نفر از مسئولین کتابخانه های حضرت ولی عصر(عج)، صاحب الزمان (عج) و آسیا به معرفی بخش هایی از این کتاب پرداختند.

ناصری طاهری مدیرکل کتابخانه عمومی استان تهران در این نشست با تبریک هفته پژوهش گفت: نهاد کتابخانه ها جزو معدود دستگاه هایی است که درحوزه پژوهش و برنامه ریزی، فعال و پویا عمل کرده است و نتیجه آن پژوهش های متعددی است که در حوزه خدمات کتابخانه ای و کتابداری دراختیار ما قرارگرفته است.

وی افزود: امیدوارم در مسیر انجام فعالیت های کتابخانه ها، بتوانیم همه کارها را براساس پژوهش انجام دهیم و ایده ها و نوآوری ها را در اختیار اهل پژوهش گذاشته تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ارتقای امکانات کتابخانه ها و طراحی بسته های خدماتی

تلاش برای ارتقای امکانات کتابخانه ها و طراحی بسته های خدماتی