مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:202020-12-19فرهنگي

حافظ خوانی و «شو چله» در «شب یلدا» با کانون پرورش فکری


ویژه برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت «شب یلدا» در مراکز فرهنگی هنری سراسر کشور به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امسال برای قدردانی از تلاش فداکارانه و شبانه روزی کادر درمان به ویژه پرستاران برای مبارزه با بیماری کرونا و مصادف شدن این روز با شب یلدا ، تعدادی از برنامه های کانون پرورش فکری به پاسدا شت کادر درمان مراکز بهداشتی و درمانی اختصاص یافته است.

بر همین اساس، برنامه های شب یلدا از سوی انجمن های قصه گویی، عکاسی، شاعران، نویسندگان، هنرهای تجسمی و سرود در تمامی استان ها برپا می شود.

این برنامه ها در بستر پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری به نشانی kpf.

ir و صفحه های رسمی کانون در شبکه های اجتماعی برگزار خواهد شد.

گرامی داشت روز پرستار هم زمان با شب یلدا هم زمان با شب یلدا و تقارن آن با میلاد حضرت زینب کبری(س) و گرامی داشت روز پرستار، ویژه برنامه ی معرفی حضرت زینب(س) و روز پرستار از سوی مربیان به صورت پادکست، پویش کارت پستال سازی ولادت حضرت زینب(س) و شب یلدا از سوی اعضا و مربیان برای تبریک به پرستاران و کادر درمان، انتشار فراخوان های نقاشی و مجسمه های سفالی به مناسبت این روز، تهیه ی نماهنگ های کوتاه و مرتبط با روز پرستار و تشکر از زحمات آنان از سوی مربیان، برنامه بلندترین شب قرنطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حافظ خوانی و «شو چله» در «شب یلدا» با کانون پرورش فکری

حافظ خوانی و «شو چله» در «شب یلدا» با کانون پرورش فکری