مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:502020-12-19سياسي

مجلس به وزارت خارجه: اسامی مقامات اروپایی را بدهید


در هفته های اخیر روابط ایران و اروپا وارد تنش و چالش تازه ای شده است، پس از اعدام روح الله زم این تنش بالا گرفت.

اتحادیه اروپا این اقدام ایران را محکوم کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی امروز در بیانیه ای تندقطعنامه پارلمان اروپا مبنی بر اعمال تحریم علیه مقامات جمهوری اسلامی ایران به ادعای نقض حقوق بشر، مداخله کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس در امور داخلی کشورمان و توصیه های سخیف آن کمیته علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و موضع ضد حقوق بشری دولت فرانسه در حمایت از یک مجرم را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده که پارلمان اروپا همان نهادی است که در مقابل ترور ناجوانمردانه دانشمندان بی گناه ایران نفس بر نیاورده و بلکه بر عکس همیشه حامی, پشتیبان و پناهگاه تروریست ها اعم از منافقین تا گروههای تجزیه طلب بوده و رهبران گروههای تروریستی را در محل این پارلمان میزبانی میکند.

در ادامه این بیانیه از ان مسئله انتقاد شده که پارلمان اروپا جنایت های کشورهای غربی و متحدانش را در عراق، سوریه و یمن محکوم نمی کند انتقاد شده است.

این بیانیه توصیه کمیته روابط خارجی پارلمان بریتانیا به دولت این کشور درباره قراردادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی را نهایت بی شرمی توصیف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به وزارت خارجه: اسامی مقامات اروپایی را بدهید

مجلس به وزارت خارجه: اسامی مقامات اروپایی را بدهید