مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-20اجتماعي

باید از ظرفیت شاد برای ترویج نماز بین دانش آموزان استفاده شود


مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: باید از ظرفیت شبکه شاد برای نمازخوان بارآوردن دانش آموزان استفاده شود.

- باید از ظرفیت "شاد" برای ترویج نماز بین دانش آموزان استفاده شود ایسنا/کرمانشاه مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: باید از ظرفیت شبکه شاد برای نمازخوان بارآوردن دانش آموزان استفاده شود.

محمدرضا مسیب زاده، امروز(30 آذر) در مراسم بیست و نهمین پیش اجلاس استانی نماز در استان کرمانشاه که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به نماز در آموزش و پرورش، اظهار کرد: تمام فعالیت ها و از جمله نمازخوان بارآوردن افراد از مدرسه شروع می شود، لذا اگر از مدرسه غافل شویم کارها ابتر می ماند.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای ترویج نماز در بین دانش آموزان، گفت: اگرچه تربیت چهره به چهره بهترین نوع تربیت است، اما حالا که به واسطه شیوع کرونا فرصت تعلیم و تربیت حضوری دانش آموزان وجود ندارد، باید از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج نماز در بین دانش آموزان استفاده کرد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری بیش از 700 پیش اجلاسیه نماز در کشور تا قبل از برگزاری اجلاس نماز دانش آموزی، گفت: پیش اجلاسیه نماز در تمامی استانها و مناطق آموزش و پرورش کشور برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از ظرفیت شاد برای ترویج نماز بین دانش آموزان استفاده شود

باید از ظرفیت شاد برای ترویج نماز بین دانش آموزان استفاده شود