مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 14:052020-12-20بين الملل

خاخام طراح عادی سازی: پادشاه بحرین می خواهد اسراییل یک کشور فعال باشد


آمریکایی طراح نقشه راه عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که پادشاه بحرین می خواهد این رژیم به یک کشور فعال در منطقه تبدیل شود.

- خاخام طراح عادی سازی: پادشاه بحرین می خواهد اسراییل یک "کشور" فعال باشد خاخام یهودی ـ آمریکایی طراح نقشه راه عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که پادشاه بحرین می خواهد این رژیم به یک "کشور" فعال در منطقه تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الخلیج (فارس) آنلاین، مارک اشنایر، خاخام یهودی - آمریکایی نزدیک به دولت بحرین و مشاور حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه این کشور در سخنانی مدعی شد که تهدیدهای ایران دلیل نزدیکی روابط برخی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی است و این تهدیدهای ادعایی باعث نگرانی کشورهایی مانند عربستان و امارات شده و همچنین نگرانی رژیم اشغالگر را به همراه داشته است.

وی گفت که پادشاه بحرین به او گفته است که حفظ ثبات در منطقه مستلزم تبدیل رژیم صهیونیستی به یک کشور فعال است و تحقق امنیت مسئولیت مشترک عرب های حوزه خلیج فارس و تل آویو است.

اشنایر در ادامه از پادشاه بحرین به دلیل حمایت از جوامع غیرمسلمان در بحرین از یهودیان و مسیحیان گرفته تا هندوها تمجید کرد و گفت که توافقنامه عادی سازی روابط میان این کشور و رژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاخام طراح عادی سازی: پادشاه بحرین می خواهد اسراییل یک کشور فعال باشد

خاخام طراح عادی سازی: پادشاه بحرین می خواهد اسراییل یک کشور فعال باشد