مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 02:452020-12-20اقتصادي

کمک 31 میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری در رزمایش مومنانه


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به فعالیت 122 مرکز نیکوکاری در استان زنجان گفت: میزان کمک این مراکز در رزمایش دو رزمایش برگزار شده، 31 میلیارد تومان بوده است.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از راه اندازی سامانه خیر و احسان سخا خبر داد و اظهار کرد:هدف از راه اندازی سامانه سخا برای ایجاد عدالت در توزیع کمک های مردمی  به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند جامعه است که از موازی کاری در خدمت رسانی  جلوگیری می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به واگذاری امور به مردم نیز اشاره کرد و افزود: مردمی کردن امدادرسانی، راهبرد اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) است و با همین رویکرد و در جهت کاهش تصدی گری امداد 122 مرکز نیکوکاری در استان ایجاد شده و این مراکز با محوریت مساجد  در حوزه های مختلف اشتغال، فرهنگی معیشتی فعالیت می کنند.

صفری با قدردانی از مشارکت سازمان های مردم نهاد در اجرای طرح رزمایش ایران همدل یک و دو، افزود: بدون تردید هم افزایی و مشارکت تشکل های مردم نهاد گام مؤثری در راستای مقابله با مشکلات ناشی از ویروس منحوس کرونا   و کمک به افراد آسیب دیده از این ویروس خواهد بود.

وی تصریح کرد: در هشت ماهه سال جاری بیش از 31 میلیارد تومان توسط مراکز نیکوکاری به صورت نقد و کالا جمع آوری و در حوزه های مسکن، تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 31 میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری در رزمایش مومنانه

کمک 31 میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری در رزمایش مومنانه