مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 13:502020-12-21سياسي

رزمندگان خودنوشت خاطرات دوران دفاع مقدس را آغاز کنند


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، با تاکید بر لزوم استخراج خاطرات باقی مانده در سینه های رزمندگان توسط نویسندگان، خاطرنشان کرد: از رزمندگان در سطح کشور می خواهیم خودنوشت خاطرات دوران دفاع مقدس را آغاز کنند و سپس در اختیار یک نویسنده یا ویراستار قرار دهند.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، با تاکید بر لزوم استخراج خاطرات باقی مانده در سینه های رزمندگان توسط نویسندگان، خاطرنشان کرد: از رزمندگان در سطح کشور می خواهیم خودنوشت خاطرات دوران دفاع مقدس را آغاز کنند و سپس در اختیار یک نویسنده یا ویراستار قرار دهند.

سرهنگ عباس بایرامی در نشست تخصصی نویسندگان منتخب استان گیلان، با اشاره به سخنرانی 31 شهریورماه امسال مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت حفاظت و حراست از معارف دفاع مقدس، اظهار کرد: نگاه رهبری درخصوص فرهنگ و معارف دفاع مقدس بسیار عمیق و بشارت دهنده است و ایشان بر تولید محتوای فاخر در این حوزه تاکید دارند لذا باید فعالیت های انجام شده را صد برابر کنیم.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب نسبت به خطر تحریف معارف دفاع مقدس هشدار دادند، تصریح کرد: با توجه به گذشت زمان طولانی از دوران دفاع مقدس و از دست دادن خانواده های شهدا و جانبازان و رزمندگان، فرصت ما بسیار کم است و باید طی یک بازه زمانی 10 ساله برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمندگان خودنوشت خاطرات دوران دفاع مقدس را آغاز کنند

رزمندگان خودنوشت خاطرات دوران دفاع مقدس را آغاز کنند