مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 17:552020-12-21بين الملل

تهدید حزب آبی و سفید اسراییل درباره انتخابات زودهنگام


حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی اعلام کرد در صورتی که بودجه این رژیم تا پایان ماه جاری میلادی به تصویب نرسد، انتخابات زودهنگام در سرزمین های اشغالی در ماه مارس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، خبرنگار بی بی سی گزارش داد در صورتی که دو حزب اصلی کنست رژیم صهیونیستی نتوانند به توافقی درباره تصویب بودجه برسند، زمان برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین های اشغالی ماه مارس 2021 خواهد بود.

عدم توافق میان حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و حزب آبی و سفید به رهبری بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم بر سر بودجه سالیانه دلیل اصلی اختلاف میان نتانیاهو و گانتز بوده و همین موضوع پارلمان این رژیم را به سوی انحلال کشانده است.

در بیانیه حزب آبی و سفید آمده است که این حزب روز دوشنبه لایحه تعویق ضرب الاجل تصویب بودجه برای سال جاری را از 23 دسامبر به 31 دسامبر ارائه داده است.

این حزب اعلام کرد در صورتی که بودجه تا ضرب الاجل تعیین شده به تصویب نرسد، کنست منحل شده و انتخابات روز 23 مارس برگزار خواهد شد.

این تاریخ در حالی اعلام می شود که بر اساس قوانین رژیم صهیونیستی، انتخابات نمی تواند در کمتر از سه ماه پس از انحلال کنست برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید حزب آبی و سفید اسراییل درباره انتخابات زودهنگام

تهدید حزب آبی و سفید اسراییل درباره انتخابات زودهنگام