مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 07:402020-12-22سياسي

سالروز شهادت سپهبد سلیمانی 110 زندانی آزاد می شوند


فرمانده سپاه فجر فارس از آزادی 110 زندانی جرائم غیرعمد از ندامتگاه های این استان به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس از آزادی 110 زندانی جرائم غیرعمد از ندامتگاه های این استان به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، خبر داد.

سردار یدالله بوعلی سه شنبه دوم دی در ستاد هماهنگی بزرگداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی در فارس، گفت: میزان بدهی این زندانیان جرائم مالی غیرعمد که زمینه آزادی آنان فراهم شده، مبلغ 5 میلیارد و 645 میلیون تومان بوده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس همچنین گفت: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه هایی درون سازمانی برای جامعه پیش بینی شده که تا 22 بهمن اجرایی می شوند.

او با بیان اینکه عمده برنامه ها در فضای مجازی اجرایی می شود، از برگزاری جشنواره ملی عصر سلیمانی ها در دو بخش با همکاری سپاه خبر داد و افزود: این جشنواره در قالب پویانمایی، نرم افزار، پوستر و فیلم کوتاه و با موضوعاتی چون “ما ملت امام حسینیم”، “ما ملت شهادتیم” در 7 دی ماه برگزار خواهد شد و پخش زنده آن در صدا و سیمای مرکز فارس نیز پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالروز شهادت سپهبد سلیمانی 110 زندانی آزاد می شوند

سالروز شهادت سپهبد سلیمانی 110 زندانی آزاد می شوند