مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 21:552020-12-22اقتصادي

نوسازی خطوط انتقال و جمع آوری آب چاه های روستاهای پیشوا


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران گفت: پروژه نوسازی خطوط انتقال و جمع آوری آب چاه های روستاهای شهرستان پیشوا با هدف خدمات رسانی مستمر و در راستای تأمین و توزیع پایدار آب شرب روستاییان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران ظهر امروز پس از بازدید از روستای شوران شهرستان پیشوا و طرح آبرسانی به روستاهای علی آباد خالصه، قشلاق گنجی و اهیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه با هدف خدمات رسانی مستمر و در راستای تأمین و توزیع پایدار آب شرب روستاییان انجام می شود.

وی در ادامه گفت: این طرح آب رسانی در راستای نوسازی خطوط انتقال و جمع آوری آب چاه های روستاهای شهرستان پیشوا که با 2 هزار و 100 متر لوله گذاری از روستای زواره بید تا شوران با استفاده از لوله 200 پلی اتیلن اجرا می شود.

مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران با اشاره به نقش پدافندی این خط انتقال آب در روستای شوران پیشوا، خاطرنشان کرد: با اجرای این خط پدافندی علاوه بر این که میزان ظرفیت انتقال آب افزایش می یابد در جبران افت فشار روستاهای یاد شده نقش مهمی ایفا می کند.

نامداری با اشاره وضعیت آبرسانی به روستاهای پیشوا، گفت: تأمین و توزیع آب شرب روستاهای پیشوا مطابق برنامه و با اجرای طرح های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی خطوط انتقال و جمع آوری آب چاه های روستاهای پیشوا

نوسازی خطوط انتقال و جمع آوری آب چاه های روستاهای پیشوا