مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 05:452020-12-23اقتصادي

افزایش 40 درصدی تماس با اورژانس اجتماعی در آذربایجان غربی


مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: میزان تماس ها در سال جاری با اورژانس اجتماعی 40درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: میزان تماس ها در سال جاری با اورژانس اجتماعی 40درصد افزایش داشته است.

سعید فریور در گفت وگو با ایسنا افزود: در سال جاری 25هزار و 464 تماس با اورژانس اجتماعی برقرار شده که با توجه به شیوع کرونا و افزایش خشونت های خانگی و اختلافات خانوادگی این میزان تماس نسبت به مدت مشابه سال قبل خود 40 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تماس ها در بخش اختلافات خانوادگی، خدمات سازمان بهزیستی، استرس و فشار روانی ناشی از کرونا و خشونت خانوادگی بوده است، تصریح کرد: اورژانس اجتماعی براساس مصوبات ستاد کرونا جز مشاغل گروه یک تلقی شده و تمام کارشناسان با حداکثر نیرو و توان در 10ماهه گذشته به صورت تمام وقت در تلاش بودند تا بخشی از مشکلات فردی، خانوادگی را در سطح استان حل یا کنترل کنند.

فریور با اشاره به اینکه مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی، خط تلفن اورژانس اجتماعی، تیم سیار اورژانس اجتماعی و پایگاه های خدمات اجتماعی از جمله برنامه های اورژانس اجتماعی است، اظهار کرد: کنترل و کاهش بحران های فردی، خانوادگی ، در دسترس قرار دادن خدمات تخصصی واورژانسی سازمان به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی تماس با اورژانس اجتماعی در آذربایجان غربی

افزایش 40 درصدی تماس با اورژانس اجتماعی در آذربایجان غربی