مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 06:552020-12-24سياسي

کمک 30 میلیارد ریالی اوقاف در رزمایش مومنانه


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: اوقاف در قالب رزمایش مومنانه 30 میلیارد ریال هزینه کرده است.

- محمدتقی فاتحی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح رزمایش مومنانه و کمک به مستمندان بسته‎های غذایی در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با اشاره به توزیع یک هزار بسته گوشت یک کیلوگرمی در بین خانواده های نیازمند گفت: توزیع این بسته های گوشتی به مناسبت نخستین سالگرد شهید سردار حاج که معیشت بسیاری را تحت تاثیر قرار داده، اوقاف زنجان تاکنون چند مرحله توزیع بسته های معیشتی را انجام داده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان افزود: با توجه به نیت واقفان و همچنین موقوفات عامی که در اختیار داریم، کمک رسانی به گروه های هدف را در دستور کار قرار داده ایم.

وی تصریح کرد: البته این کمک ها فقط مربوط به توزیع بسته های غذایی نیست بلکه تامین دارو و درمان نیازمندان هم در اولویت قرار دارد همچنین آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هم از محل عواید موقوفات انجام می شود.

فاتحی نژاد با بیان اینکه از ماه محرم تاکنون کمک های بسیاری در قالب رزمایش مومنانه انجام شده است، گفت: مبلغ هزینه شده در این رابطه 30 میلیارد ریال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 30 میلیارد ریالی اوقاف در رزمایش مومنانه

کمک 30 میلیارد ریالی اوقاف در رزمایش مومنانه