مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 07:252020-12-24بين الملل

ترامپ در تمجید توافق های سازش، به دامادش مدال افتخار داد


رییس جمهور آمریکا در تمجید از توافق های اخیر برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، به تعدادی از مقام های دولت خود شامل داماد و مشاور ارشدش، «مدال امنیت ملی» داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاخ سفید در بیانیه ‎ای از اقدام رویترز ، رییس جمهور آمریکا در اقدامی به منظور تجلیل از عملکرد مقام های دولتش در رابطه با توافق عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی به تعدادی از مشاوران و اعضای ارشد دولتش مدال داد.

دونالد ترامپ به جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد خود در کاخ سفید، رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی کاخ سفید، مایک پامپئو وزیر خارجه، استیو منوشین وزیر خزانه داری، آوی برکوویتز نماینده آمریکا در امور خاورمیانه (منطقه غرب آسیا)، دیوید فریدمن سفیر واشنگتن در تل آویو و جان راکولتا سفیر واشنگتن در ابوظبی، مدال امنیت ملی داد.

ترامپ، جرد کوشنر، رابرت اوبراین و مایک پامپئو   مدال امنیت ملی در آمریکا، یک جایزه است که از سال 1953 طبق فرمان اجرایی هری ترومن رییس جمهور وقت این کشور آغاز شد و به افرادی اعطا می شود که از نظر رییس جمهور در زمینه امنیت ملی ایالات متحده خدمت کرده باشند.

در بیانیه کاخ سفید درباره مدال اعطایی ترامپ به داماد و دیگر مقام های دولتش آمده است: به لطف اقدامات این افراد، منطقه دیگر هرگز مثل قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در تمجید توافق های سازش، به دامادش مدال افتخار داد

ترامپ در تمجید توافق های سازش، به دامادش مدال افتخار داد