مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 10:552020-12-24ورزشي

شیراز، آماده میزبانی رویدادها و مسابقات بین المللی ورزشی


فرماندار و رییس شورای ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت: با هماهنگی های بین دستگاهی، زیرساخت های لازم برای میزبانی شیراز در رویدادها و مسابقات ورزشی ملی و بین المللی فراهم است و هر زمان این شهر آماده میزبانی مسابقات بزرگ ورزشی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا امیری در حاشیه جلسه هماهنگی میزبانی مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا که در محل فرمانداری شهرستان شیراز تشکیل شد، با بیان پیشینه ورزش مرکز استان فارس اظهار داشت : شهرستان شیراز مهد قهرمانان صاحب نام ورزش بوده و هست که هم برای استان و هم برای ایران اسلامی در رشته های مختلف ورزشی افتخار آفرینی کردند که از این حیث دارای جوانان مستعد و علاقه مند به ورزش هستیم.

رییس شورای ورزش و جوانان شهرستان شیراز با اشاره به برخی کمبودها در زیر ساخت های ورزشی شهرستان گفت: اقدامات خوبی در افزایش سرانه فضای ورزشی شهرستان شیراز انجام شد اما معتقدیم تا رسیدن به ایده آل ها فاصله زیادی داریم و ورزش شیراز در برخی حوزه ها از کمبودهایی رنج می برد اما این کمبودها هیچ گاه اراده قوی ورزشکاران این شهرستان را برای رسیدن به سکوهای افتخار کم نکرده است.

وی اشاره ای نیز به زیان های باشگاه های ورزشی ناشی از بیماری کرونا داشت و افزود: امروز بیماری کرونا زیان های سنگینی به اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز، آماده میزبانی رویدادها و مسابقات بین المللی ورزشی

شیراز، آماده میزبانی رویدادها و مسابقات بین المللی ورزشی