مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 11:252020-12-24حوادث

بازداشت اعضای باند کشوری جعل کارت های بانکی در فردیس


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت: اعضای باند 7 نفره کلاهبرداری که اقدام به کپی اطلاعات کارت بانکی حدود 800 نفر از شهروندان کرده بودند دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حسین ناصرخاکی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضای باند 7 نفره کلاهبرداری که با اجاره یک مغازه میوه فروشی در فلکه پنجم فردیس، با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به کپی اطلاعات کارت بانکی تعداد حدود 800 نفر از شهروندان کرده و حدود 10 میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کرده بودند دستگیر شدند.

وی افزود: این پرونده زمانی مورد پیگیری قرار گرفت که 50 نفر از شهروندان به پلیس فتا شهرستان فردیس مراجعه و اعلام داشتند که در حالی که کارت بانکی آنها در اختیار خودشان بوده، برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بلافاصله بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که برداش های صورت گرفته از حساب مالباختگان به صورت اینترنتی نبوده و متهم یا متهمان به صورت فیزیکی اقدام به خالی کردن حساب ها از طریق انتقال کارت به کارت، خرید طلا و ارز کرده اند، که شک مأموران برای کپی اطلاعات کارت بانکی مالباختگان از طریق دستگاه اسکیمر به یقین تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت اعضای باند کشوری جعل کارت های بانکی در فردیس

بازداشت اعضای باند کشوری جعل کارت های بانکی در فردیس