مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 11:402020-12-24حوادث

شناسایی و بازداشت باند کشوری جعل کارت های بانکی در فردیس


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت: اعضای باند 7 نفره کلاهبرداری که با اجاره یک مغازه میوه فروشی در فلکه پنجم فردیس، با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به کپی اطلاعات کارت بانکی تعداد حدود 800 نفر از شهروندان کرده و حدود 10 میلیارد ریال از این طریق .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین ناصر خاکی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس، در جمع خبرنگاران، گفت: این پرونده زمانی مورد پیگیری قرار گرفت که 50 نفر از شهروندان به پلیس فتا شهرستان فردیس مراجعه و اعلام داشتند که در حالی که کارت بانکی آن ها در اختیار خودشان بوده، برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آن ها صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با بیان این که بلافاصله بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که برداش های صورت گرفته از حساب مالباختگان به صورت اینترنتی نبوده و متهم یا متهمان به صورت فیزیکی اقدام به خالی کردن حساب ها از طریق انتقال کارت به کارت، خرید طلا و ارز کرده اند، که شک ماموران برای کپی اطلاعات کارت بانکی مالباختگان از طریق دستگاه اسکیمر به یقین تبدیل شد.

این مقام قضایی با بیان این که در ادامه تحقیقات مشخص شد که همه مالباختگان حدود دو ماه پیش اقدام به خرید از یک مغازه میوه فروشی کرده بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و بازداشت باند کشوری جعل کارت های بانکی در فردیس

شناسایی و بازداشت باند کشوری جعل کارت های بانکی در فردیس