مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 06:052020-12-25اقتصادي

تولید 711 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس/ تشکیل بانک سوژه


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، با بیان اینکه سال گذشته 711 عنوان کتاب دفاع مقدس اعم از تالیفی و صوتی در سطح کشور مدیریت و تولید شده است، - ایسنا/گیلان رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، با بیان اینکه سال گذشته 711 عنوان کتاب دفاع مقدس اعم از تالیفی و صوتی در سطح کشور مدیریت و تولید شده است، تصریح کرد: عناوین تولید شده طی سال جاری افزایش می یابد.

سرهنگ عباس بایرامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه های سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در سال 1400، اظهار کرد: به دنبال ارتقای سطح نویسندگی در حوزه دفاع مقدس هستیم.

وی از برگزاری کارگاه های آموزشی نویسندگی خبر داد و افزود: قلم زنی به سبک روز در دستور کار سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس قرار دارد که در این راستا کارگاه آموزشی نویسندگی را با حضور نویسندگان نوقلم و صاحب قلم در سال آینده برگزار خواهیم کرد.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، با بیان اینکه سال گذشته 711 عنوان کتاب دفاع مقدس اعم از تالیفی و صوتی در سطح کشور مدیریت و تولید شده است، تصریح کرد: با توجه به اقدامات ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سطح استان ها، عناوین تولید شده طی سال جاری افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 711 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس/ تشکیل بانک سوژه

تولید 711 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس/ تشکیل بانک سوژه