مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 07:352020-12-25بين الملل

نوری مالکی: سردار سلیمانی و ابومهدی نقشه های دشمن در منطقه را متوقف کردند


نوری مالکی نخست وزیر اسبق عراق، رییس ائتلاف دولت قانون و دبیرکل حزب الدعوه عراق در گفتگویی در آستانه شهادت سردار سلیمانی، پیرامون نقش سردار شهید در نابودی تروریسم در منطقه، - نوری مالکی نخست وزیر اسبق عراق، رییس ائتلاف دولت قانون و دبیرکل حزب الدعوه عراق در گفتگویی در آستانه شهادت سردار سلیمانی، پیرامون نقش سردار شهید در نابودی تروریسم در منطقه، عدم پایبندی آمریکا به تفاهم نامه و قراردادهای نظامی با عراق در زمان جنگ با تروریست، دیدار با فرمانده جدید سپاه قدس، آینده سیاسی عراق و .

توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوری مالکی، نخست وزیر پیشین و دبیرکل حزب الدعوه عراق در گفت وگوی تفصیلی با شبکه العالم به موضوعات مختلف و سوالات پیرامون شهادت سردار سلیمانی پاسخ گفت.

مشروح این گفت وگو در پایین آمده است: العالم: این روزها مصادف است با سالگرد شهادت سرداران پیروز شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس که توسط آمریکا به شهادت رسیدند.

به نظر شما چرا آمریکا دست به چنین جنایتی زد؟ مالکی: من هم به همین مناسبت به همه آزادگان و رزمندگان و همه انقلابیون و خانواده های شهدا و خانواده این دو شهید حاج قاسم و حاج ابومهدی المهندس تسلیت عرض می کنم و از خدا می خواهم این دو شهید را قرین رحمت بی کران خود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری مالکی: سردار سلیمانی و ابومهدی نقشه های دشمن در منطقه را متوقف کردند

نوری مالکی: سردار سلیمانی و ابومهدی نقشه های دشمن در منطقه را متوقف کردند