مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 08:502020-12-25سياسي

سازمان ها از عدم آسیب پذیری سیستم های خود مطمئن شوند


شرکت VMware در بیانیه ای از وجود چندین نرم افزار آلوده در شبکه داخلی خود خبر داد و برای مقابله با این آسیب پذیری در کشور لازم است، تمام سازمان ها در گام اول از عدم آسیب پذیری سیستم های خود اطمینان حاصل کنند و مانع از نفوذ این بدافزار در سامانه خود شوند.

- شرکت VMware در بیانیه ای از وجود چندین نرم افزار آلوده در شبکه داخلی خود خبر داد و برای مقابله با این آسیب پذیری در کشور لازم است، تمام سازمان ها در گام اول از عدم آسیب پذیری سیستم های خود اطمینان حاصل کنند و مانع از نفوذ این بدافزار در سامانه خود شوند.

چندی پیش خبری مبنی بر ‫آسیب پذیری SolarWinds و خطرات احتمالی آن در کشور مطرح شد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این حملات در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه ای) اعلام کرد اکنون بعد از خبر تحت تاثیر قرار گرفتن اینتل، مایکروسافت و موارد مشابه، VMware و سیسکو نیز تصدیق کرده اند که تحت تاثیر زنجیره حملات SolarWinds قرار داشته اند.

شرکت VMware در بیانیه ای از وجود چندین نرم افزار آلوده در شبکه داخلی خود خبر داد و بیان کرد که این آسیب پذیری ها اکسپلویت نشده اند.

این شرکت تاکید کرد که آسیب پذیری روز صفر این شرکت با شناسه آسیب پذیری CVE-2020-4006 به عنوان یک روش حمله مضاعف در کنار آسیب پذیری SolarWinds جهت تحت تاثیر قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ها از عدم آسیب پذیری سیستم های خود مطمئن شوند

سازمان ها از عدم آسیب پذیری سیستم های خود مطمئن شوند