مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 21:052020-12-25حوادث

3 فوتی و یک مفقودی در حوادث کوهستان زمستانی تهران


مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از نجات بیش از 110 نفر در حوادث امروز ارتفاعات شمال تهران و متأسفانه فوت 3 نفر و ادامه تلاش ها برای یافتن یک نفر مفقودی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره حوادث مختلف امروز در چند نقطه از ارتفاعات شمال تهران، اظهار کرد: با سقوط بهمن در منطقه بالادست روستای آهار واقع در منطقه رودبار قصران 5 نفر کوهنورد که یکی از آن ها احتمالاً دندانپزشک مردی 43 یا 53 ساله بود به همراه 4 نفر همراه خود که گرفتار شده بودند، نجات پیدا کردند.

وی در ادامه گفت: در منطقه کلکچال نیز 7 نفر کوهنوردان بر اثر برف و کولاک دچار حادثه شدند که با نهایت تأسف 2 نفر فوت، یک نفر دچار مصدومیت شدید و 4 نفر بعدی خوشبختانه نجات یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران اضافه کرد: در دارآباد تهران نیز به دلیل شرایط جوی دو نفر مفقود شدند که عملیات جست وجو برای یافتن آن ها ادامه دارد که لحظاتی پیش فوت یکی از آن ها تأیید شد و تلاش ها برای پیدا کردن فرد دوم کماکان ادامه دارد.

درجاتی یادآور شد: در ایستگاه 7 توچال نیز حدود 100 نفر از هموطنان ما به رغم تمام هشدار ها برای گذراندن روز جمعه مراجعه کرده بودند که در شرایط برفی گیر کرده بودند و با تلاش امدادگران همگی سالم به پایین ارتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 فوتی و یک مفقودی در حوادث کوهستان زمستانی تهران

3 فوتی و یک مفقودی در حوادث کوهستان زمستانی تهران