مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 09:552020-12-26بين الملل

مروری بر زندگی یک سردار بی نام و نشان


سردارحاج حمید تقوی فر در ابتدای ورود به سپاه حوزه کاریش عراق بوده و تسلط کامل به زبان عربی حتی به لهجه های مختلف شهرهای عراق داشت و به مسائل سیاسی و اقتصادی عراق آگاه و از برنامه تشکیل گروهک تکفیری داعش مدت ها قبل از اقدام و حمله آن ها به عراق و سوریه مطلع .

- سردارحاج حمید تقوی فر در ابتدای ورود به سپاه حوزه کاریش عراق بوده و تسلط کامل به زبان عربی حتی به لهجه های مختلف شهرهای عراق داشت و به مسائل سیاسی و اقتصادی عراق آگاه و از برنامه تشکیل گروهک تکفیری داعش مدت ها قبل از اقدام و حمله آن ها به عراق و سوریه مطلع بود و با وجود علاقه زیاد ایشان به سپاه درخواست بازنشستگی کرد تا به عنوان مستشار برای کمک به مردم عراق در مقابل داعش، عازم این کشور شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نام حمید تقوی فر آن چنان ناشناخته بود که کمتر کسی چنین اسمی را شنیده بود.

این در حالی بود که او یکی از نوابغ اطلاعاتی دوران دفاع مقدس و از فرماندهان کار کشته بود که در عرصه پیکار با دشمنان چندین مرتبه تا مرز شهادت پیش رفت ولی تقدیر الهی به گونه ای رقم خورد که او در کشور عراق به درجه شهادت برسد.

سردار حاج حمید تقوی فر سال 1338 به دنیا آمد و همزمان با تحصیلات خود دوره های قرائت تجوید و تفسیر قرآن کریم و احکام دینی را آموخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر زندگی یک سردار بی نام و نشان

مروری بر زندگی یک سردار بی نام و نشان