مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 18:452020-12-26اقتصادي

زن و شوهر میوه فروش سرکرده باند کلاهبرداری


7 عضو یک باند کلاهبرداری که در پوشش میوه فروشی اقدام به جعل کارت بانکی و خالی کردن حساب مشتریان می کردند دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، حسین ناصر خاکی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در تشریح این خبر گفت: اعضای این باند 7 نفره با اجاره یک مغازه میوه فروشی و با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به کپی اطلاعات کارت بانکی تعدادی از شهروندان کرده و حدود 10 میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کرده بودند.

این پرونده زمانی مورد پیگیری قرار گرفت که 50 نفر از شهروندان به پلیس فتا شهرستان فردیس مراجعه کردند و مدعی شدند در حالی که کارت بانکی آنها در اختیار خودشان بوده، برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها صورت گرفته است.

وی با بیان این که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که برداشت های صورت گرفته از حساب مالباختگان به صورت اینترنتی نبوده و متهم یا متهمان به صورت فیزیکی اقدام به خالی کردن حساب ها از طریق انتقال کارت به کارت، خرید طلا و ارز کرده اند، که شک مأموران برای کپی اطلاعات کارت بانکی مالباختگان از طریق دستگاه اسکیمر به یقین تبدیل شد.

ناصرخاکی با بیان این که در ادامه تحقیقات مشخص شد که همه مالباختگان حدود دو ماه پیش اقدام به خرید از یک مغازه میوه فروشی کرده بودند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن و شوهر میوه فروش سرکرده باند کلاهبرداری

زن و شوهر میوه فروش سرکرده باند کلاهبرداری