مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 16:002020-12-27ورزشي

صحبت های تند نکونام نسبت به برنامه ریزی لیگ: فقط 2 تیم راضی اند!


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که صد درصد به برنامه لیگ اعتراض داریم، گفت: برنامه تنظیم شده به خاطر حضور پرسپولیس در فینال آسیا بود ولی سوال ها از قبل شروع می شود و این که بازی نساجی و ذوب آهن با پرسپولیس چرا کنسل شدند؟ خیلی جالب است همه تیم .

- صحبت های تند نکونام نسبت به برنامه ریزی لیگ: فقط 2 تیم راضی اند! ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که صد درصد به برنامه لیگ اعتراض داریم، گفت: برنامه تنظیم شده به خاطر حضور پرسپولیس در فینال آسیا بود ولی سوال ها از قبل شروع می شود و این که بازی نساجی و ذوب آهن با پرسپولیس چرا کنسل شدند؟ خیلی جالب است همه تیم ها از این برنامه ریزی ناراضی اند و می دانید فقط 2 تیم راضی هستند.

جواد نکونام در ارزیابی از وضعیت تیمش پیش از مصاف با نساجی در هفته هشتم لیگ برتر، اظهارکرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تمام بازیکنان در شرایط خوبی هستند.

بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش داریم و این نیز شرایط را برای ما سخت تر می کند و همان طور که می دانید تیم های آسیایی بازیکنان خارجی خوبی جذب می کنند و باتوجه به این که امسال ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی را هم داشته ایم کمی شرایط برای تیم های ایرانی سخت است ولی تلاش می کنیم که از این مرحله صعود کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های تند نکونام نسبت به برنامه ریزی لیگ: فقط 2 تیم راضی اند!

صحبت های تند نکونام نسبت به برنامه ریزی لیگ: فقط 2 تیم راضی اند!