مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 08:252020-12-28اقتصادي

اختصاص 500 تن روغن خوراکی به خراسان رضوی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: کارخانه های قند استان موظف هستند شکر مورد نیاز مردم را تامین کنند و در صورت هر گونه تخطی یا خودداری از تحویل و توزیع شکر در بازار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازط مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان در نشست کارگروه تنظیم بازار استان با تاکید بر نظارت بیشتر واحدهای تولیدی بر توزیع شکر در استان، اظهار کرد: براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور، قیمت هر کیلوگرم شکر در کارخانه 66 هزار و 500 ریال تعیین و مسوولیت تامین شکر طرح تنظیم بازار استان به کارخانه های قند واگذار شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: مسوولان خراسان رضوی باید انبار واحدهای تولید شکر استان را بررسی کنند و از میزان تولید، ذخیره و فروش آنها به طور کامل آگاه شوند.

وی گفت: هم اینک مشکلاتی در تامین شکر بخش صنفی استان بوجود آمده است که باید نیاز آنها توسط واحدهای تولیدی داخل و خارج از استان تامین شود.

رسولیان با اشاره به قیمت گوشت قرمز در خراسان رضوی اضافه کرد: احصای قیمت گوشت و مقایسه آن با قیمت میانگین کشوری باید بر مبنای قیمت لاشه گوسفندی و گوساله باشد تا بتوان در خصوص آن تصمیم گیری درستی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 500 تن روغن خوراکی به خراسان رضوی

اختصاص 500 تن روغن خوراکی به خراسان رضوی