مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 09:352020-12-28اجتماعي

منطقه حفاظت شده نایبند در حال تخریب است، چاره ای کنید


تعدادی از انجمن های زیست محیطی استان بوشهر در نامه ای به دادستان کل کشور، جلوگیری از تخریب بی رویه محیط زیست منطقه نایبند توسط یک شرکت پتروشیمی را خواستار شدند.

- این عکس روز جمعه 5 دی ماه از ساخت و ساز در منطقه حفاظت شده نایبند گرفته شده است ایسنا/تهران تعدادی از انجمن های زیست محیطی استان بوشهر در نامه ای به دادستان کل کشور، جلوگیری از تخریب بی رویه محیط زیست منطقه نایبند توسط یک شرکت پتروشیمی را خواستار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این نامه با اشاره به این مطلب که برای حل بخشی از مشکلات انسان نباید هویت کل یک مجموعه محیط زیستی را فدا کرد، آمده است: هم اکنون عسلویه گم شده در آلودگی پتروشیمی ها و درگیر صنعت نامتوازن گاز و نفت است، محیط زیست این شهرستان در شرایط بحرانی قرار دارد.

امضاکنندگان این نامه یاداوری کرده اند: پارک ملی دریایی-ساحلی نایبند تنها میراث طبیعی بومی این شهرستان و تنها داشته طبیعی است که زیر سایه فلرهای بلند برای مردم این دیارباقی مانده است، برخی مدیران شرکت های مستقر در عسلویه از هر فرصتی استفاده می کنند تا از اراضی این پارک برای اقامتگاه و استفاده شخصی بهره گیرند.

در ادامه نامه با اشاره به مشکلات ساکنان عسلویه با تاکید بر این مطلب که آسیب و خسران صنعت گاز سال ها بر پیکر این مرز و بوم باقی خواهد ماند، مدعی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه حفاظت شده نایبند در حال تخریب است، چاره ای کنید

منطقه حفاظت شده نایبند در حال تخریب است، چاره ای کنید