مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 10:052020-12-28سياسي

اجرای 100 ویژه برنامه در سالروز شهادت سردار دلها در جهرم


فرمانده سپاه جهرم از برگزاری بیش از 100 برنامه مردمی توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در شهرستان جهرم خبر داد.

- غلامعلی احمدی جابری در گفت وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: بیش از 100 برنامه متنوع توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان جهرم، به منظور بزرگداشت اولین سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت برگزار می شود.

  وی با بیان اینکه ترس استکبار جهانی از فرمانده هان جبهه مقاومت به این دلیل است که تمام طرح ها و برنامه ریزی آنها را در خاورمیانه، نقش بر آب کرده بود، افزود: سردمداران جاهل و احمق استکبار، به گمان خود با به شهادت رساندن سردار سلیمانی می توانند جلو پیشرفت جبهه مقاومت و اتحاد مردم منطقه را بگیرند.

فرمانده سپاه جهرم گفت: خون سرداران شهید جبهه مقاومت باعث بیداری قشر عظیمی از مردم منطقه شد تا بدانند که استکبار جهانی چه خوی ددمنشانه ای در نهاد خود دارد.

احمدی جابری با اشاره به تاثیر خون شهدا در بیداری ملت ها، بیان داشت: مسئولین کشورهای منطقه نیز باید بدانند که در این کارزار، پیروزی با جبهه حق است و نباید از هیمنه پوشالی استکبار ترسید.

وی با اشاره به مشی مردمی سپهبد سلیمانی که ایشان را به سردار دلها معروف ساخت، از برگزاری برنامه های متنوع مردمی  توسط پایگاهها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 100 ویژه برنامه در سالروز شهادت سردار دلها در جهرم

اجرای 100 ویژه برنامه در سالروز شهادت سردار دلها در جهرم