مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 12:352020-12-28سياسي

همایش ملی «مادران قاسم پرور» برگزار می شود


همایش ملی «مادران قاسم پرور» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات و مجمع ملی فعالان جمعیت با هدف ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

- قم- همایش ملی مادران قاسم پرور به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات و مجمع ملی فعالان جمعیت با هدف ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام مسلم منفرد، در گفتگو با خبرنگاران با اعلام برگزاری این همایش، گفت: همایش ملی مادران قاسم پرور با هدف ارتقا جایگاه مادری در جامعه، ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، تجدید عهد مادران با آرمان های این شهید والامقام و تربیت نسل سلیمانی ها برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه های تخصصی مجمع ملی فعالان جمعیت با بیان اینکه این همایش در اولین سالگرد شهادت سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی و با همکاری بسیج دانشگاه علوم تحقیقات برگزار می شود، افزود: به مادرانی که از روز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی (12/ 10/ 98) تا روز اولین سالگرد شهادت این سردار بزرگ (12/ 10/ 99) نام فرزندشان را قاسم گذاشته اند، نشان ملی مادران قاسم پرور اهدا خواهد شد.

محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه زمان ثبت نام مادرانی که در این تاریخ نام فرزندشان را قاسم گذاشته اند، از اول تا دوازدهم دی ماه 1399 می باشد، ادامه داد: مادران می توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی «مادران قاسم پرور» برگزار می شود

همایش ملی «مادران قاسم پرور» برگزار می شود