مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 16:052020-12-28سياسي

آزادی 8 زندانی نیازمند در قوچان به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج (ع)


رییس اداره زندان و اقدامات تأمینی و تربیتی قوچان گفت: در قالب اجرای طرح معنوی نذر هشتم و به نیت حضرت ثامن الحجج(ع) 8 زندانی معسر جرائم غیر عمد ظهر امروز با کمک خیرین مسجد عسکریه قوچان آزادشده و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، حشمت شاکری ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح نذر هشتم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در قالب اجرای طرح معنوی نذر هشتم و به نیت حضرت ثامن الحجج(ع) 8 زندانی معسر جرائم غیر عمد ظهر امروز با کمک خیرین مسجد عسکریه قوچان آزادشده و به کانون گرم خانواده بازگشتند، اظهار کرد: این طرح معنوی در قالب تفاهم نامه مشترکی با امور مساجد استان اجرایی می شود که در آن مساجد علاوه بر کمک های مالی در بعد فرهنگی و ارتباط با زندانیان آزادشده اقدامات خیرخواهانه انجام می دهند.

رییس اداره زندان و اقدامات تأمینی و تربیتی قوچان با اشاره به اینکه مسجد عسگریه این شهرستان دومین نقطه در خراسان رضوی به منظور اجرای این طرح است، گفت: در حال حاضر 10 زندانی جرائم غیر عمد در زندان قوچان هستند.

وی بیان کرد: میزان بدهی این هشت زندانی آزاد شده ازنظر مالی معسر  بودند 117 میلیون تومان بوده که علاوه بر کمک خیرین برای پرداخت قسمتی از بدهی آن ها شاکیان نیز حدود 71 میلیون تومان رضایت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 8 زندانی نیازمند در قوچان به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج (ع)

آزادی 8 زندانی نیازمند در قوچان به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج (ع)