مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 06:452020-12-29سياسي

متجاوزان به معادن همدان مورد پیگرد قضایی قرار می گیرند


معاون قضایی رییس کل دادگستری استان همدان گفت: ذخایر غنی در معادن استان از انفال و منابع ملی محسوب می شود و هر گونه برداشت غیرمجاز موجب تضییع این انفال خواهد بود بنابراین متجاوزان به معادن مورد پیگرد قضایی قرار می گیرند.

- عباس نجفی بیان کرد: ذخایر غنی در معادن استان از انفال و منابع ملی محسوب میش ود و صیانت، حفاظت و جلوگیری از برداشت غیرمجاز از معادن تکلیف قانونی دستگاه های متولی است.

وی ادامه داد: برداشت های غیراصولی و برخلاف استانداردهای تعریف شده در قانون معاون و نیز برداشت غیرمجاز موجب تضییع انفال خواهد بود بنابراین متجاوزان به معادن و انفال عمومی مورد پیگرد واقع خواهند شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان اظهار کرد: براساس ماده 6 فعالیت های معدنی و ضوابط زیست محیطی مصوب 1384/04/03در راستای صیانت از اراضی ملی و محیط زیست بهره برداران مجاز نیز مکلف به بازسازی و ترمیم محدود اکتشافات هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواحد اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان، نجفی در پایان خواستار توجه و نظارت کافی دستگاه قضایی بر صیانت و حفاظت از ذخایر معدنی و انفال شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متجاوزان به معادن همدان مورد پیگرد قضایی قرار می گیرند

متجاوزان به معادن همدان مورد پیگرد قضایی قرار می گیرند