مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 12:002020-12-29سياسي

مردم در روز 9 دی، آرزوی دشمنان را برای براندازی نظام، نقش بر آب کرد


آمال و آرزوی دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی، درروز 9 دی توسط مردم نقش بر آب شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا گفت: آمال و آرزوی دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی، درروز 9 دی توسط مردم نقش بر آب شد.

سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز 9 دی میثاق امت با ولایت که در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز و با رعایتپروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران بعد از گذشت هشت ماه از انتخابات سال 88 ابراز وجود کردند و سیل خروشانی از جوانان نسل سومی انقلاب و زنان و مردان انقلاب برای مقابله با اهداف پلید فتنه گران روانه ی میدان شد.

روز 9 دی اهداف دشمنان را منکوب کرد وی ادامه داد: فتنه گران برای پیاده کردن نقشه های دشمنان اسلام و نظام توطئه کرده بودند اما مردم توطئه های آنها را نقش بر آب کردند.

به طوری که بعد از رحلت امام(ره) و روزهای نخست انقلاب ، تجمع عظیم و بی نظیری در کل کشور به وجود آمد که این روز ،حماسه 9 دی، میثاق امت با ولایت و انقلاب نام گذاری شد و عبارت بود از منکوب کردن تمامی اهداف دشمن.

مردم در روز 9 دی با دشمنان قسم خورده انقلاب اعلام برائت کردند وی با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی عبارت بود از ناامید کردن دشمن، افزود: دشمن تصور می کرد با به راه انداختن آشوب و بلوا و با آتش کشیدن پرچم امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در روز 9 دی، آرزوی دشمنان را برای براندازی نظام، نقش بر آب کرد

مردم در روز 9 دی، آرزوی دشمنان را برای براندازی نظام، نقش بر آب کرد