مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 10:352020-12-30سياسي

چرا شاکله هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا دارای حاشیه است؟


امیرقشقایی؛ تلاش چند ماهه ی مجلس یازدهم برای اصلاح ساختار شوراهای شهر سرانجام در اواخر آذر به خروجی رسید و اولین جلسه ی هیئت نظارت بر شوراهای شهر تشکیل شد.

- طرح اصلاح نظام شوراها اولین بار 9 ماه پیش در مجلس یازدهم مطرح شد و قرار بود تغییراتی جدی در ساختار شورا به وجود آورد ولی در نهایت با تشکیل هیئت نظارت بر شوراها به ریاست کاظمی به اصلاحات خود پایان داد.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو-امیرقشقایی؛ تلاش چند ماهه ی مجلس یازدهم برای اصلاح ساختار شوراهای شهر سرانجام در اواخر آذر به خروجی رسید و اولین جلسه ی هیئت نظارت بر شوراهای شهر تشکیل شد.

کاظمی، آقامیرسلیم، جوکار، دهنوی و موسوی 5 عضو منتخب برای حضور در این هیئت بودند؛ کرسی ریاست بر خلاف انتظار به محمد کاظمی، نماینده پلدختر رسید و مصطفی آقامیرسلیم، نماینده تهران نایب رییس شد.

طرح اصلاح نظام شوراها اولین بار 9 ماه پیش در مجلس مطرح شد و قرار بود تغییراتی جدی در ساختار شورا به وجود آورد ولی در نهایت با تشکیل هیئت نظارت بر شورا به اصلاحات خود پایان داد.

تشکیل هیئت نظارت، شرح وظایف و انتخاب اعضای آن شروع ماجرای جدیدی در مجلس یازدهم محسوب می شود؛ تقریبا از اوایل مهر امسال بود که نمایندگی مثل جوکار و پیرهادی خبر از تشکیل هیئت نظارت دادند و در حالی که کمتر از 6 ماه به انتخابات شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا شاکله هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا دارای حاشیه است؟

چرا شاکله هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا دارای حاشیه است؟