مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 15:302020-12-30سياسي

امجد؛ مزدور سرویس های جاسوسی و ایفاکننده نقش شعبان بی مخ در مقابل انقلاب اسلامی


جمعی از طلاب و دانش آموختگان مدرسه عالی شهید مطهری (ره) با اشاره به اظهارات اخیر محمود امجد، وی را مزدور سرویس های جاسوسی و ایفاکننده نقش شعبان بی مخ در مقابل انقلاب اسلامی خواندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جمعی از طلاب و دانش آموختگان مدرسه عالی شهید مطهری (ره) با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اظهارات اخیر محمود امجد خاطرنشان کردند دعا می کنیم او تا مانند شیخ صنعان به خود آید و زنار ضد انقلاب از تن برکند و با توبه از گفته هایش از تسویلات نفس و شیطان لعین رها گردد.

بخش هایی از این بیانیه خطاب به امجد به شرح ذیل است: ـ چه بر سر شما آمده که به جای دشمنی و افشای جنایات یزیدیان زمان و روشنگری در خصوص خطر دشمن اسراییلی، آمریکایی و سعودی که دستانشان به خون میلیون ها انسان بی گناه در پهنه گیتی آلوده است، نظام اسلامی و امام خامنه ای عزیز را که مظهر اقتدار و صلابت اسلام و مسلمین و مدافع حقوق مظلومان عالم است را متهم می نمایید؟ و در دفاع از منافقین خلق که 17000 انسان بی گناه را ترور و شکنجه کردند، جلاد را به جای شهید جا می زنید و گناه باغیان و شورشگران علیه حکومت اسلامی را که امنیت و مال و ناموس ایران عزیز را به خطر انداختند، تطهیر می نمایید؟ ـ بر اساس منطق شما که این جرثومه های تروریست را شهید می نامید، صدام و شمر و خول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امجد؛ مزدور سرویس های جاسوسی و ایفاکننده نقش شعبان بی مخ در مقابل انقلاب اسلامی

امجد؛ مزدور سرویس های جاسوسی و ایفاکننده نقش شعبان بی مخ در مقابل انقلاب اسلامی