مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 21:302020-12-30فرهنگي

نتایج برگزیدگان ششمین جشنواره سراسری «مدرسه عشق» اعلام شد


دبیر جشنواره ملی «مدرسه عشق» از اعلام اسامی برگزیده گان ششمین دوره جشنواره سراسری مدرسه عشق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دبیر جشنواره سراسری مدرسه عشق گفت: این جشنواره از سال 91 تاکنون به صورت سالانه برگزار شده است و خوشبختانه در تمامی دوره ها با استقبال بسیجیان هنرمند سراسر کشور همراه بوده است به طوری که در دوره ششم جشنواره تعداد آثار به بیش از 54 هزار اثر رسید.

مصطفی زیبایی نژاد در خصوص تعداد آثار رسیده به جشنواره مدرسه عشق  به تفکیک هر بخش گفت: در بخش های هنرهای تصویری و نمایشی 2173 اثر، هنرهای تجسمی 27610  اثر، نشر دیجیتال و مکتوب 881 اثر، پویانمایی 596 اثر، اجرا (اجرای پاتوقی) 2731 اثر، شعر و ادبیات 1364 اثر، موسیقی و سرود 1812 اثر و ایده و فعالیت های پایگاهی 21829 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی درباره علت برگزار نشدن مراسم تجلیل از برگزیدگان ششمین دوره جشنواره مدرسه عشق در اواخر سال گذشته اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و همه گیری این بیماری و مخاطراتی که شرکت کنندگان و دعوت شدگان در این جشنواره را تحت الشعاع قرار می داد آیین اختتامیه ششمین دوره بصورت حضوری برگزار نمی شود.

دبیر اجرایی جشنواره مدرسه عشق بیان کرد: با توجه به حجم آثار ارسالی؛ آثار در سه مرحله غربال اولیه؛ هیات انتخاب و هیات داوران نهایی صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج برگزیدگان ششمین جشنواره سراسری «مدرسه عشق» اعلام شد

نتایج برگزیدگان ششمین جشنواره سراسری «مدرسه عشق» اعلام شد