مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 13:552020-12-31سياسي

پرداخت خسارت احشام و مرمت قنوات فیروزآباد در دستورکار قرار گیرد


امام جمعه یزد ضمن قدردانی از تلاش برای اسکان سیل زدگان فیروزآباد و ابرکوه گفت: پرداخت خسارت احشام و مرمت قنوات فیروزآباد نیز هر چه سریع تر در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، ظهر امروز در نشست پیگیری وضعیت رسیدگی به سیل زدگان ابرکوه با حضور استاندار یزد، معاون وی و مدیرکل مدیریت بحران استانداری اظهار داشت: رهن منزل برای آسیب دیدگان سیل فیروزآباد و ابرکوه در زمان مناسب کار ارزنده ای بود اما هرچه سریع تر، مقدمات ساخت خانه ها نیز آغاز شود.

وی با بیان اینکه ارتزاق مردم روستای فیروزآباد از محل دامداری و کشاورزی است، افزود: پرداخت خسارت احشام و مرمت دو قنات این روستا نیز هرچه سریع تر توسط جهاد کشاورزی و ستاد مدیریت بحران استان یزد انجام شود.

ناصری تاکید کرد: مسئولان امر علاوه بر اینکه دغدغه احداث خانه برای سیل زدگان را دارند، به معیشت و امور روزمره آنها نیز توجه کنند.

301 پرونده خسارت برای سیل زدگان ابرکوه تشکیل شد مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد نیز در این جلسه با تشریح روند پیگیری احداث خانه برای سیل زدگان اظهار داشت: 12 هزار متر زمین در روستا برای ساخت خانه معرفی شد که نقشه تفکیکی، نقشه معماری و تمام مقدمات آغاز کار انجام شد اما زمین مدعی پیدا کرد و کار متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت خسارت احشام و مرمت قنوات فیروزآباد در دستورکار قرار گیرد

پرداخت خسارت احشام و مرمت قنوات فیروزآباد در دستورکار قرار گیرد