مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 دی 1399 ساعت 17:402021-01-01ورزشي

بازی دادن به جوانان کیفیت بازی را بالا می برد


سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: بر این اعتقاد هستم که بازی دادن به جوانان سطح کیفیت بازی شان را بالاتر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، مریم جهان نجاتی پس از کسب پیروزی پر گل مقابل قشقایی شیراز گفت: بازی امروز مقابل قشقایی از بازی های هفته اول بود که به دلیل عدم آمادگی تیم قشقایی به تعویق افتاد و امروز شاهد بازی خوبی بودیم، تیم ما موقعیت های زیادی داشت که فقط توانستیم 11 گل به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در مورد تیم قشقایی شیراز گفت: تیم قشقایی تیم نوپایی است و می دانستیم بازی راحتی داریم و پیروز این بازی هستیم و در ادامه راه برایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد عملکرد بازیکنان خود گفت: بچه ها بازی خیلی خوبی از خودشان نشان دادند که باید در دور برگشت هم  به همین صورت بازی کنیم، ضمن اینکه افسانه با چترنور  11 گل زده و شبنم بهشت هم با  8 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار گرفتند.

جهان نجاتی خاطرنشان کرد: بر این اعتقاد هستم که بازی دادن به جوانان سطح کیفیت بازی شان را بالاتر می برد و جوان های تیم واقعا در حد عالی ظاهر شدند و از بازی شان رضایت دارم،  در دور برگشت مسابقات  باید با همین آمادگی در مسابقات شرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی دادن به جوانان کیفیت بازی را بالا می برد

بازی دادن به جوانان کیفیت بازی را بالا می برد