مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 07:252021-01-02اقتصادي

کم مصرف ها چقدر پاداش گرفتند؟


یکی از برنامه های دولت برای مدیریت مصرف برق اهدای پاداش به کم مصرف ها بود و آنطور که معاون هماهنگی توزیع توانیر اعلام کرده 184 میلیارد تومان پاداش به مشترکان خانگی کم مصرف برق در سال جاری تعلق گرفت و این در حالیست که سال گذشته این میزان پاداش 106 میلیارد تومان بوده است.

- یکی از برنامه های دولت برای مدیریت مصرف برق اهدای پاداش به کم مصرف ها بود و آنطور که معاون هماهنگی توزیع توانیر اعلام کرده 184 میلیارد تومان پاداش به مشترکان خانگی کم مصرف برق در سال جاری تعلق گرفت و این در حالیست که سال گذشته این میزان پاداش 106 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اینکه همواره در روزهای سرد سال، مصرف سوخت گاز افزایش پیدا می کند، به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در حوزه انرژی، صنعت برق برای تشویق مردم به کاهش مصرف که تاثیر آن در کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها نیز مشهود است، مشوق هایی را که تابستان ارائه می کند در زمستان نیز در نظر گرفته است.

مشترکان می توانند با مدیریت مصرف قبوض برق خود را رایگان کنند.

اما دو شرط برای اهدا پاداش در نظر گرفته شده است؛ یکی اینکه مشترک باید زیر الگوی مصرف منطقه خودش مصرف کند و نسبت به سال قبل کاهش مصرف داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم مصرف ها چقدر پاداش گرفتند؟

کم مصرف ها چقدر پاداش گرفتند؟