مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 11:352021-01-02سياسي

سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه سرباز ولایت بود


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور، وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه سرباز ولایت بود، خاطرنشان کرد: حاج قاسم در ارتباط با مردم بی نظیر بود و روح لطیف و معنوی خودیش را به دیگران انتقال می داد.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور، وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه سرباز ولایت بود، خاطرنشان کرد: حاج قاسم در ارتباط با مردم بی نظیر بود و روح لطیف و معنوی خودیش را به دیگران انتقال می داد.

سرهنگ عباس بایرامی در ویژه برنامه مجازی گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار شد، از سردار دل ها به عنوان شخصیتی معنوی یاد کرد و گفت: سردار سلیمانی از فرصت های زندگی در راه خدمت به دین و انقلاب و مردم استفاده کرد.

وی با اشاره به مجاهدت های سردار سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس، افزود: حاج قاسم مسیر انقلاب را طی کرد و به واسطه اخلاص، شجاعت، تدبیر، مجاهدت و نبوغی که از خودش نشان داد، در بسیاری از عملیات های دوران دفاع مقدس در کنار همرزمانش نقش آفرین بود.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور، با بیان اینکه شهادت طلبی حاج قاسم نشان دهنده عمق معنویت و اخلاص این مجاهد راه خدا بود، اظهار کرد: بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه سرباز ولایت بود

سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه سرباز ولایت بود