مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 14:152021-01-02پزشكي

توزیع 2000 بسته حمایتی در مازندران به یاد «حاج قاسم»


رییس مجمع خیرین سلامت مازندران گفت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی رزمایش مومنانه توسط مجمع خیران سلامت مازندران 2 هزار بسته حمایتی و بهداشتی از مصلی ساری به بیماران نیازمند اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، تیمور طهماسب پور بعد از ظهر امروز در رزمایش مومنانه با اعلام اینکه در مازندران 24 پروژه درمانی در دست اقدام است که 14 مرکز درمانی به طور کامل توسط خیران سلامت در حال احداث است، اظهار کرد: 10 مرکز درمانی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی احداث و تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه خیران سلامت از استان تهران هم برای تکمیل پروژه های درمانی خیر ساز به کمک مازندرانی ها می آیند، افزود: سه مرکز درمانی در نکا، یک مرکز در بابلسر و نوشهر با مشارکت خیران سلامت با سرعت بالا در حال احداث است.

طهماسب پور توصیه رهبری در حمایت از دستگاه های حمایتی برای پیشگیری از شیوع ویروس قاسم سلیمانی 2 هزار بسته حمایتی غذایی و بهداشتی بین بین بیماران نیازمند توزیع می شود.

این مسوول با اعلام اینکه هزار و 800 بیمار دیالیزی در مازندران نیازمند توجه هستند، افزود: متاسفانه جمعی از نیازمندان جامعه فراموش شدند، هر بیمار دیالیزی دو عضو خانواده و نیروی کار را درگیر درمان خود می کند؛ لازم است در این موقعیت اقتصادی به این خانواده ها توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2000 بسته حمایتی در مازندران به یاد «حاج قاسم»

توزیع 2000 بسته حمایتی در مازندران به یاد «حاج قاسم»