مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 18:202021-01-02حوادث

برخورد دختر 12 ساله با قطار در قزوین


رییس مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: دختر 12 ساله ای که نزدیک ریل قطار در حال بازی بود با قطار برخورد کرد و به شدت مصدوم شد و با انجام عملیات احیای کارشناسان اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

- ایسنا/قزوین رییس مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: دختر 12 ساله ای که نزدیک ریل قطار در حال بازی بود با قطار برخورد کرد و به شدت مصدوم شد و با انجام عملیات احیای کارشناسان اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سهیل سلطانی بیان کرد: ساعت 19:20 امروز 13 دی ماه تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس قزوین برقرار و حادثه برخورد قطار با عابر اطلاع داده شد که سریعا آمبولانس فوریت های پزشکی الوند به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: به علت شدت برخورد، مصدوم دچار آسیب های شدید شده بود و خونریزی شدیدی داشت، بلافاصله عملیات احیا در محل حادثه توسط کارشناسان اورژانس انجام شد.

بنابراعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین، رییس مرکز فوریت پزشکی استان اظهار کرد: کنترل خونریزی توسط کادر فوریت های الوند در صحنه انجام و مصدوم با انجام عملیات احیا سریعا به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شد.

وی تاکید کرد: ️این حادثه در ریل راه آهن شریف آباد رخ داده است، به گفته همراهان مصدوم در حال بازی بود که با قطار برخورد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد دختر 12 ساله با قطار در قزوین

برخورد دختر 12 ساله با قطار در قزوین