مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 19:352021-01-02سياسي

بیش از 150 هزار نفر چشم انتظار ساخت پلی کلینیک تأمین اجتماعی


عضو هیأت اجرایی خانه کارگر دشت ورامین گفت: پلی کلینک تخصصی تأمین اجتماعی قرچک نیازی که سالها است بیمه شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی دنبال آن هستند ولی همچنان در پیچ و خم های اداری در حال فراموشی است.

- پولاد عظیمی عضو هیأت اجرایی خانه کارگر دشت ورامین در گفت وگو  با خبرنگار فارس در ورامین، اظهار کرد: از بدو شروع دولت یازدهم و زمانی که سخنگوی فعلی دولت مسؤولیت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را عهده دار بود در سفر به قرچک در شورای اداری شهرستان قول ساخت و تجهیز پلی کلینیک تخصصی قرچک را داد و از آن زمان تاکنون به رغم تمام پیگیری های انجام شده از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شورای شهر و مسؤولان بیمارستان 15 خرداد و شهردار قرچک در خصوص اختصاص زمین به این امر مهم و ضروری تاکنون به نتیجه نرسیده است.

وی گفت: تشکل های کارگری و بازنشستگی شهرستان بارها و بارها در جلسات مختلف و نشست های مشترک به این امر اعتراض و تقاضای تعجیل در اجرای این پروژه درمانی را کردند و به رغم همه پیگیری ها تاکنون نتیجه ای عاید این قشر ضعیف جامعه نشده است.

نماینده کارگران بیان کرد: شهرستان قرچک با دارا بودن حدود 23 هزار نفر بیمه شده اصلی و حدود 12 هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر از امکانات درمانی بسیار ضعیف برخوردار است و از آنجایی که ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 150 هزار نفر چشم انتظار ساخت پلی کلینیک تأمین اجتماعی

بیش از 150 هزار نفر چشم انتظار ساخت پلی کلینیک تأمین اجتماعی