مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 20:102021-01-02سياسي

تهیه 5 هزار بسته معیشت برای نیازمندان در مصلای بزرگ بابل


مسوول ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا از توزیع 5 هزار و 600 بسته مومنانه همزمان با سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بابل خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، محمدحسین طبرستانی مسوول ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا امروز در چهارمین مرحله از رزمایش مومنانه همزمان با شهادت سردار سلیمانی، با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه، بیان کرد: هیأت یا فاطمه الزهرا (س) در این ایام در حوزه های مختلف مردمی اقدام به انجام فعالیت های جهادی کرده است.

وی افزود: خدمات رسانی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا، بحث ساخت و ساز با مهندسی مزین به نام جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، اعزام اردوهای جهادی و میز خدمت، فعالیت حوزه رسانه، نگاره و مجازی در این هیات از جمله اقدامات است.

طبرستانی با اعلام اینکه این هیات در مصلی بزرگ بابل مستقر شده، تصریح کرد: هیات یا فاطمه الزهرا (س) در راستای اجرای چهارمین مرحله از رزمایش مومنانه اقدام به توزیع 5 هزار و 600 بسته کالا همزمان با سالگرد حاج قاسم در مصلی جمعه بابل کرد که در  این امر خیر،  خیرین بنیاد احسان و اوقاف شهرستان مساعدت کردند.

مسوول ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا خاطرنشان کرد: در این راستا حدود 120 خادم پای کار آمدند تا این کار بزرگ اجرایی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 5 هزار بسته معیشت برای نیازمندان در مصلای بزرگ بابل

تهیه 5 هزار بسته معیشت برای نیازمندان در مصلای بزرگ بابل