مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 05:452021-01-03سياسي

محمد سلطانی مجاوری توزیع 2هزار بسته حمایتی به بیماران نیازمند مازندران


به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی صورت گرفتتوزیع 2000 بسته حمایتی به بیماران نیازمند مازندرانبه مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی رزمایش مومنانه توسط مجمع خیران سلامت مازندران 2000 بسته حمایتی و بهداشتی از مصلی ساری .

- به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی صورت گرفتتوزیع 2000 بسته حمایتی به بیماران نیازمند مازندرانبه مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی رزمایش مومنانه توسط مجمع خیران سلامت مازندران 2000 بسته حمایتی و بهداشتی از مصلی ساری به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، تیمور طهماسب پور رییس مجمع خیرین سلامت مازندران در این رزمایش مومنانه با اعلام اینکه در مازندران 24 پروژه درمانی در دست اقدام است که 14 مرکز درمانی به طور کامل توسط خیران سلامت در حال احداث است، اظهار کرد: 10 مرکز درمانی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی احداث و تکمیل می شود.

او با بیان اینکه خیران سلامت از استان تهران هم برای تکمیل پروژه های درمانی خیر ساز به کمک مازندرانی ها می آیند، افزود: سه مرکز درمانی در نکا، یک مرکز در بابلسر و نوشهر با مشارکت خیران سلامت با سرعت بالا در حال احداث است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد سلطانی مجاوری توزیع 2هزار بسته حمایتی به بیماران نیازمند مازندران

محمد سلطانی مجاوری توزیع 2هزار بسته حمایتی به بیماران نیازمند مازندران