مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 05:502021-01-03سياسي

آبرسانی به 3 هزار نفر از جمعیت روستایی دشتیاری با کمک خیرین


مدیر عامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: تفاهم نامه آبرسانی به 10 روستای شهرستان دشتیاری با جمعیتی بیش از 3 هزار نفر بین خیرین و شرکت آب و فاضلاب استان امضاء شد.

- علی رضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه این شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان آمادگی صد در صدی برای همکاری با خیرین را دارد، اظهار داشت: سایت خیرین آبرسان نیز برای بهره گیری از ظرفیت سرمایه های بی بدیل کشور و به منظور سهولت در دسترسی و همکاری دوجانبه خیرین محترم در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

وی افزود: با توجه به شاخص پایین شهرستان دشتیاری در حوزه آب و در راستای ارتقای شاخص بهره مندی از آب بهداشتی و سالم، اجرای شبکه آب شرب برای 10 روستای شهرستان با جمعیت بالغ بر 3 هزار نفر با کمک خیرین در قالب یک قرارداد توسط بنیاد نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی به نمایندگی مؤسسه صحرای سبز صورت گرفت.

مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه خرید مصالح شامل لوله، شیرآلات و اتصالات و اجرای شبکه توزیع روستا توسط خیرین و مسئولیت تأمین آب، طراحی و بهره برداری، نظارت بر اجرا و تهیه نقشه توسط شرکت آبفای استان انجام می شود.

وی گفت: در صورت اجرای شبکه های توزیع برای روستاهای در نظر گرفته شده در کوتاه مدت تأمین آب از خط انتقال آب شیرگواز صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 3 هزار نفر از جمعیت روستایی دشتیاری با کمک خیرین

آبرسانی به 3 هزار نفر از جمعیت روستایی دشتیاری با کمک خیرین