مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 12:202021-01-03سياسي

تکوین شخصیت حاج قاسم براساس زندگینامه خودنوشت او/ از تبار آب و آفتاب و آینه


علیرضا مختارپور در یادداشتی به مناسبت انتشار زندگی نامه خود نوشت حاج قاسم در یادداشتی گفت: زندگینامه ای که می توان آن را روایت حیات طیبه یک روح مؤمن عاشق مخلص نامید؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور همزمان با رونمایی از کتاب از چیزی نمی ترسیدم و یادداشت رهبر انقلاب بر این اثر که شامل زندگینامه خودنوشت حاج قاسم سلیمانی است متنی را با عنوان از تبار آب و آفتاب و آینه منتشر کرد.

در این یادداشت می خوانیم: اولین نکته قابل توجه زمان نگارش این زندگینامه است.

آن طور که ناشر کتاب در مقدمه بیان کرده تاریخ این نوشته، چند سال قبل از شهادت آن شهید بوده است یعنی در بحبوحه مبارزه نفس گیر و طاقت فرسا و قهرمانانه مدافعان حرم از هر سرزمین و کوی و برزن به فرماندهی حاج قاسم  با لشکر جرّار و جبّار داعش که نماد جور و جهل استکبار و حلقه به گوشان مرتجع آنان در منطقه.

بدین ترتیب یکی از ویژگی های شخصیتی نویسنده یعنی آرامش روحی در سخت ترین شرایط و تمرکز کامل بر به یادآوری و تحریر خاطراتی از دهه ها قبل با خصوصیاتی که در ادامه بدان اشاره خواهد شد خود را نشان می دهد.

اگر خواننده این زندگی نامه از نویسنده و شرایط و فعالیت های او بی خبر باشد بی شک تصور می کند این نوشته ها اثر نویسنده ای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکوین شخصیت حاج قاسم براساس زندگینامه خودنوشت او/ از تبار آب و آفتاب و آینه

تکوین شخصیت حاج قاسم براساس زندگینامه خودنوشت او/ از تبار آب و آفتاب و آینه