مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 05:402021-01-04سياسي

وضعیت آموزش مجازی دانش آموزان سیستان و بلوچستان


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از 763 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان 100 هزار تحت پوشش شبکه مجازی نیستند و 300 هزار نفر نیز از تجهیزات موردنیاز محروم هستند و لازم است برخی اعتبارات دستگاه ها هدایت و در این مسیر هزینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا از روابط عمومی استانداری، محمدجواد آذری جهرمی شامگاه یکشنبه در شورای اداری سیستان و بلوچستان افزود: حکومت و دولت بایستی حقوقی را برای منافع فراهم کند و این حقوق در قانون اساسی کشورمان به آن اشاره شده و صراحتا از آن صحبت شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر در همه نقاط کشور این حقوق به صورت مساوی و متوازن توزیع شود عدالت اجتماعی برقرار می شود بیان داشت: آموزش یکی از مصادیق عدالت بوده و کودک یا نوجوانی که در یکی از روستاهای دور افتاده سیستان و بلوچستان زندگی می کند کم از بچه های مناطق پر رفاه کشور نخواهد داشت و وظیفه ما به عنوان دولت فراهم کردن بسترهاست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: انصافا نظام اسلامی براساس تاکید رهبر معظم انقلاب مبتنی بر استقرار عدالت اجتماعی در دوره های مختلف بوده و عملکرد دولت تدبیر و امید در این زمینه قابل توجه بوده است.

وی افزود: طرح 46 هزار هکتاری آبیاری نوین دشت سیستان پروژه مثبت و بزرگی در سیستان و بلوچستان است که در راستای آن مردم استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آموزش مجازی دانش آموزان سیستان و بلوچستان

وضعیت آموزش مجازی دانش آموزان سیستان و بلوچستان